עכשיו כשהקורונה נמצאת בדעיכה וחופשת הפסח והקיץ נמצאות בפתח מרבית הישראלים מחפשים טיסות ואטרקציות בחו"ל. איך מומלץ לשווק את האטרקציות שלכם ולהגיע לקהל היעד הרחב ביותר שניתן?
השתמשו ברשתות החברתיות
אם תשאלו כמעט כל ישראלי, איך הוא מצא אטרקציה או מלון בחו"ל, הוא יגיד לכם שדרך אחת מהרשתות החברתיות המובילות. בעשורים האחרונים הפייסבוק, אינסטגרם והטיקטוק הפכו מאתר אינטרנט שבו ניתן להתעדכן בחייהם של החברים, לרשתות עם מובילי דעת קהל, המלצות וקבוצות לכל נושא ותחום. פרסום האטרקציות שלכם במספר רב של קבוצות הינו אחת מהדרכים הטובות ביותר לשווק אותה.
מפה לאוזן – השיטה הישנה שעדין עובדת
רבים כנראה מרימים כרגע גבה ובטוחים שהם קוראים מאמר משנות ה-90. אך, המלצות שמגיעות מאנשים שהשתתפו באטרקציה שאתם מציעים, הינן ההמלצות הטובות ביותר. דאגו לוודא שהלקוחות שלכם יצאו מרוצים ובדרך כלל תקבלו באופן הזה גם המלצה ברשתות החברתיות וגם המלצה לחברים והמשפחה של אותם לקוחות.
תנו מידע מעבר
כשאנשים מחפשים אטרקציות בחו"ל, הם מחפשים בנוסף לכך גם מידע נוסף רב. בין אם מדובר על מידע אודות מלונות, אטרקציות מעניינות נוספות, הסעות משדה התעופה ומסעדות מומלצות. מלאו את האתר, הדף והקבוצה בה אתם חברים במידע רלוונטי. המידע ימשוך אליכם לקוחות רבים.
אהבתם את הכתבה? >> alolo.co.il


