חנות אינטרנטית או חנות פיזית לבגדי ילדים – מה יותר נכון לתהליך השיווק

תוכן עניינים

העולם שלנו מתחלק לשני סוגים של אנשים, אלו שלא יחליפו את ההליכה לקניות בחנות פיזית בעד שום הון שבעולם ואלו שלא זוכרים מתי בפעם האחרונה נדרשו לצאת מהבית כדי לרכוש בגדי ילדים. אם כך, מה עדיף מבחינה שיווקית, חנות אינטרנטית או חנות פיזית לבגדי ילדים?

הצד של החנות הפיזית

לחנות פיזית יש מספר יתרונות מבחינה שיווקית. כשהעיקרי שבהם הינה העובדה שמדובר בדבר מוחשי אשר ממוקדם ברחוב או קניון, המשמעות היא שגם מי שלא חיפש את החנות עשוי לראות אותה, להיכנס ולרכוש או לזכור לפעם הבא שיצטרך שיש אפשרות כזו. עם זאת, חנות דורשת משאבים רבים יותר, כלכליים ומבחינת זמן וזהו החיסרון שלה. 

שיווק אינטרנטי 

היתרון בחנות אינטרנטית לבגדי ילדים הינה העובדה שהיא מאפשרת פרסום נגיש ומהיר בכל רחבי תבל. ניתן לפנות לקהל יעד רב יותר מאשר האנשים אשר גרים או מבקרים בעיר הספציפית בה החנות ממוקדמת. החיסרון של חנות אינטרנטית הינה העבודה שברחבי האינטרנט ישנן עשרות ואף מאות רבות נוספות של חנויות לבגדי ילדים המתחרות על אותו השוק.

אם כך מה ההכרעה?

לפחות נכון לתחילת 2022, עדין אין הכרעה בנושא ואנחנו נמשיך לראות חנויות פיזיות וחנויות אינטרנטיות לבגדי ילדים.

 

כנסו לקרוא עוד >> beehive.co.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות קונספציה

מגזין קונספט – המגזין הגדול בישראל עם כל העדכונים החמים! אצלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של תכנין בנושאים שכולם מדברים עליהם – כלכלה, שיווק, משפחה, בריאות ועוד.

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן