מה הכוונה בהוצאה מוכרת לעסק?
הוצאות מסוימות שהעסק או אחד מעובדיו מבזבז ומוציא, יכולות להיחשב כהוצאות מוכרות על ידי המדינה, וכך ניתן לקבל עליהן החזר מס מהמדינה. ישנם קריטריונים מפורטים וברורים של הוצאות עבור העסק, וההוצאות שמותר לדווח עליהן ולהכיר בהם כהוצאה מוכרת ופטורה ממס, הם רק כאלה שקשורות באופן ישיר לעסק ולרווחים שלו. חלק מההוצאות המוכרות זכאיות רק לחלק מניכוי המס, וחשוב להכיר את הכללים כדי להכיר את הזכויות שלכם ולהימנע מסיבוכים.
האם השקעה בשיווק דיגיטלי נחשבת הוצאה מוכרת?
בכל הנוגע להכרה בשיווק דיגיטלי כהוצאה מוכרת לעסק, ישנם כמה סעיפים וקריטריונים שונים שכדאי להכיר, כדי לוודא שאתם לא מבזבזים כסף שאין ביכולתכם להחזיר. לפי החוק – בכל הנוגע לשיווק ופרסומים על עסק חדש, או על מבצע חדש בפירמה שכבר קיימת, העניין לא יוכר ולא יקבל החזר מס מאחר ומדובר בפירות שיקצרו רק בעתיד הרחוק. לעומת זאת הוצאות על הפרסום השוטף והשגרתי של החברה, כן יוכלו לקבל הכרה כהוצאה מוכרת וכך גם החזרי מס וככלל הוצאות הנוגעות לענייני שיווק דיגיטלי שגרתי בעסק כן מוכרות לפי החוק.
איזה הוצאות שיווקיות למשל מוכרות כהוצאה מוכרת?
כל שיווק שמתקיים כחלק מהשגרה של החברה ולאחר שהיא כבר קיימת ומבוססת יכול להיחשב כהוצאה מוכרת, למשל תליית כרזות, קידום ממומן, הקמת אתר, וכדומה.
לעוד כתבות שתאהבו >> bring.org.il