האם השקעה בשיווק דיגיטלי נחשבת כהוצאה מוכרת לעסק

תוכן עניינים

מה הכוונה בהוצאה מוכרת לעסק?

הוצאות מסוימות שהעסק או אחד מעובדיו מבזבז ומוציא, יכולות להיחשב כהוצאות מוכרות על ידי המדינה, וכך ניתן לקבל עליהן החזר מס מהמדינה. ישנם קריטריונים מפורטים וברורים של הוצאות עבור העסק, וההוצאות שמותר לדווח עליהן ולהכיר בהם כהוצאה מוכרת ופטורה ממס, הם רק כאלה שקשורות באופן ישיר לעסק ולרווחים שלו. חלק מההוצאות המוכרות זכאיות רק לחלק מניכוי המס, וחשוב להכיר את הכללים כדי להכיר את הזכויות שלכם ולהימנע מסיבוכים.

האם השקעה בשיווק דיגיטלי נחשבת הוצאה מוכרת?

בכל הנוגע להכרה בשיווק דיגיטלי כהוצאה מוכרת לעסק, ישנם כמה סעיפים וקריטריונים שונים שכדאי להכיר, כדי לוודא שאתם לא מבזבזים כסף שאין ביכולתכם להחזיר. לפי החוק – בכל הנוגע לשיווק ופרסומים על עסק חדש, או על מבצע חדש בפירמה שכבר קיימת, העניין לא יוכר ולא יקבל החזר מס מאחר ומדובר בפירות שיקצרו רק בעתיד הרחוק. לעומת זאת הוצאות על הפרסום השוטף והשגרתי של החברה, כן יוכלו לקבל הכרה כהוצאה מוכרת וכך גם החזרי מס וככלל הוצאות הנוגעות לענייני שיווק דיגיטלי שגרתי בעסק כן מוכרות לפי החוק.

איזה הוצאות שיווקיות למשל מוכרות כהוצאה מוכרת?

כל שיווק שמתקיים כחלק מהשגרה של החברה ולאחר שהיא כבר קיימת ומבוססת יכול להיחשב כהוצאה מוכרת, למשל תליית כרזות, קידום ממומן, הקמת אתר, וכדומה.

לעוד כתבות שתאהבו >> bring.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות קונספציה

מגזין קונספט – המגזין הגדול בישראל עם כל העדכונים החמים! אצלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של תכנין בנושאים שכולם מדברים עליהם – כלכלה, שיווק, משפחה, בריאות ועוד.

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
כלכלה

אסתטיקה של תוכן ממומן: חשיבות העיצוב בהצלחה של קמפיינים

עיצוב נכון של קמפיין ממומן אינו מסתכם רק במראה יפה. זהו כלי אסטרטגי שמשפיע ישירות על היכולת שלך לתקשר עם הקהל, ליצור חיבור רגשי ולהניע אותו לפעולה. בין אם מדובר בהתאמת העיצוב לפלטפורמה, שימוש בצבעים נכונים או הקפדה על קריאות ומיתוג עקבי – כל פרט קטן בעיצוב יכול להשפיע בצורה משמעותית על הצלחת הקמפיין

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן